India (agra) - Reisverslag uit Agra, India van Dana Velde - WaarBenJij.nu India (agra) - Reisverslag uit Agra, India van Dana Velde - WaarBenJij.nu

India (agra)

Blijf op de hoogte en volg Dana

26 September 2014 | India, Agra

Agra

Na een lange en vermoeiende trein reis kwamen we aan Agra, een iets minder druk en minder toeristisch stadje dachten we.. En daar was de Taj Mahal, in alle grootheid en glorie het tweede gebouw in de wereld die helemaal is bekleed met wit marmer. Op de dag van aankomst zijn we met een busje naar de heilige Yamuna rivier gereden aan de Yamuna rivier is de Taj Mahal gebouwd. Van een afstandje mochten we kijken hoe groot dat witte ding wel niet was en dat is die.. Daarna in bus richting de baby Taj, een paleis dat een generatie van koningen eerder was laten bouwen. Dit was dus het aller eerste gebouw ter wereld die helemaal kleed werd met wit marmer.

Dana

maakt een wereldreis met Tim Visser naar: -Dubai 2 dagen -india 16 dagen -thailand 30 dagen -australie 6 maanden -nieuw zeeland 3 maanden.

Actief sinds 18 Sept. 2014