Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dana Velde - WaarBenJij.nu Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dana Velde - WaarBenJij.nu

Pai

Blijf op de hoogte en volg Dana

29 Oktober 2014 | Thailand, Chiang Mai

Nadat we de scherpe bochten in de bergen hadden gehad kwamen we in pai aan savonds rond een uur of 8. Daarna zijn we gaan eten bij een Duits restaurant. Maar de Thaise mensen weten hetverschil blijkbaar niet tussen Duitsland en Nederland. Het hele restaurant was in de kleur oranje en er stond een grote molen bij de ingang, en zo waren er meer Nederlandse kenmerken. Maar de kaart was Duits en het restaurant heette deutsche restaurant. Maargoed daarna zijn we een kroegje in geweest waar we een Italiaans stel ontmoette. Na 5 potjes gepoold te hebben gingen we naar een discotheek verder op waar we nog een uurtje bleven en een paar drankjes hebben gedaan. De volgende dag hadden we weer met ze afgesproken en zijn we naar het buiten zwembad gegaan. Daar zijn we de hele dag gebleven. De dag erna zijn we naar een waterval gegaan. Daar ben ik (Dana) vanaf begeleiden het filmpje volgt nog op Facebook. We zijn een beetje rond gereden en we hebben van de natuur genoten. Opeens begon het te onweren en te regenen. We hebben een foto precies van de overgang aan de linker kant van de foto is. Het prachtig weer mooie wolken en aan de andere kant is alles grijs en donker. We hebben ook een mooie foto van de regenboog, dezefotos zijn te zien op Facebook.
Savonds zijn we weer een kroegje ingegaan en de volgende dag gingen we naar de lodge caves. Samen met een ander stel en een reisleider gingen we opweg naar de grotten. De grotten waren prachtig ook daarvan zijn foto's op Facebook te vinden.
We gingen stukken lopen en stukken met bamboo vlots varen. We zijn ook een slang tegengekomen die dodelijk kan zijn, vlak naast onze vlot. Die avond hadden we een pizza gegeten en we denken dat die niet zo goed was want daarna waren we allebei ziek. Tim had het zwaarst hij moest overgeven en telkens naar het toilet. Maar na 2 dagen ging het weer beter met hem. Ik had de eerste nacht niks maar de volgende dag begon het bij mij ik voelde me misselijk en ik had veel buikpijn. Daarna zijn we terug naar chaing mai gegaan. Een nacht daar gebleven en de volgende dag met de nachttrein naar Bangkok en vanuit Bangkok gelijk door naar het vliegveld. We moesten lang wachten op het vliegveld wel 5 uur lang daarna gingen we met de vliegtuig naar malaysia en door naar australia. We hebben dus in 2 nachten ongeveer 4 uurtjes geslapen. In deze 4 dagen heb ik ( Dana) niet beter gevoeld) had niks gegeten en ik voelde me beroerd toen we Australie binnenkwamen.